Діагностичний інструментарій оцінювання якості освітнього процесу
у позакласній та позашкільній діяльності
Педагогічна майстерня у рамках Трансфер-містечка #6
Учасники: керівники гуртків, організатори виховного процесу
25.03.2021 ТКМЦНОІМ
Координатори локації: Даценко М.М., Нюня Т.Л.
Захід відбувся у рамках
трансфер-містечка #6 "Оцінювання навчального заняття". Учасники розглянули вимоги та критерії оцінювання
заняття гуртка, виховного заходу, а також процедуру створення у закладі безпечного
та комфортного середовища.
Стан створення безпечного освітнього середовища в закладі
освіти (опитування учнів)
Прочитайте
запропоновані твердження та питання. Позначте варіант, який, на Вашу
думку, найбільше підходить до навчання у Тернопільському міжшкільному
ресурсному центру юнаків («Зовсім ні» , «Певною мірою», «Здебільшого»,
«Повністю»)
№
з/п |
Твердження |
Так,
повністю |
Так, здебільшого |
Певною
мірою |
Зовсім
ні |
|
Сприятливе
для здоров’я і навчання фізичне середовище |
||||||
1 |
У закладі створено належні санітарно-гігієнічні
умови, є вільний доступ до майданчиків
для занять фізичною культурою, стройовою підготовкою |
|
|
|
|
|
2 |
У
закладі є медпункт |
|
|
|
|
|
3 |
Створені
умови для проведення занять на відкритому повітрі |
|
|
|
|
|
|
Враховані інтереси учнів з особливими
потребами в організації інклюзивного освітнього простору |
|
|
|
|
|
4 |
У закладі створено освітній простір для активного навчання школярів з
урахуванням особливостей їхнього розвитку |
|
|
|
|
|
5 |
У
кабінетах є сучасні мультимедійні засоби,
обладнання, навчальні матеріали |
|
|
|
|
|
6 |
Інтер’єр та облаштування коридорів і класів створює
можливості для різноманітних форм навчальної діяльності, забезпечує
сприятливу емоційну атмосферу, мотивує та налаштовує на вивчення предмета
«Захист України» |
|
|
|
|
|
Комфортне психосоціальне
середовище |
||||||
7 |
Заклад підтримує дружню, заохочувальну і комфортну
атмосферу для всіх учасників освітнього процесу. |
|
|
|
|
|
8 |
Заклад проводить активну політику щодо недопущення
всіх видів насильства і має чіткі механізми реагування на прояви булінгу,
насильства і знущання. |
|
|
|
|
|
9 |
У закладі працює психолог, забезпечуючи надання психологічних консультацій та
психосоціальної підтримки, для учнів. |
|
|
|
|
|
Ефективне
освітнє середовище |
||||||
10 |
Наявність
умов для формування індивідуальної освітньої траєкторії учня? |
|
|
|
|
|
11 |
Наявність
варіативності дисциплін, вільного
вибору учня? |
|
|
|
|
|
12 |
Практичні
заняття дозволяють вам здобути компетентності для подальшого життя та вибору
професії? |
|
|
|
|
|
13 |
Задоволеність
рівнем, якістю, наступністю видів практичної підготовки? |
|
|
|
|
|
14 |
Чи
є достатньо часу для самостійної роботи, передбаченої програмою «Захист
України» |
|
|
|
|
|
15 |
Чи
влаштовує вас співвідношення обсягу аудиторного навантаження й самостійної
роботи? |
|
|
|
|
|
16 |
Чи
задовольняють вас форми й методи навчання і викладання? |
|
|
|
|
|
17 |
Наскільки
форми й методи навчання і викладання враховують ваші інтереси? |
|
|
|
|
|
18 |
Чи
маєте ви вільний доступ до інформації про цілі та зміст навчання? |
|
|
|
|
|
19 |
Чи
маєте ви вільний доступ до інформації про критерії оцінювання ваших
навчальних досягнень? |
|
|
|
|
|
20 |
Чи
є, на вашу думку, процес оцінювання в ході поточного й підсумкового контролю
об’єктивним і неупередженим? |
|
|
|
|
|
21 |
Чи
знайомі ви зі стандартами академічної доброчесності? |
|
|
|
|
|
22 |
Чи
повідомляють вас вчителі й адміністрація ТМРЦ про стандарти академічної
доброчесності? |
|
|
|
|
|
Анкета для визначення безпечності освітнього середовищ
№
з/п |
Твердження |
Так,
|
Ні |
Примітка
(свій варіант) |
1 |
Ти
знаєш, що таке булінг? |
|
|
|
2 |
Як
ти вважаєш,чи потрібно реагувати на насильство (якщо воно скоєне на твою
адресу)? |
|
|
|
3 |
Чи
є насилля з боку школярів у твоєму класі? |
|
|
|
4 |
Особисто
ти ставишся до проявів агресії негативно? |
|
|
|
5 |
Таке
явище, як булінг, можна проігнорувати? |
|
|
|
6 |
Негативні
звички (куріння, алкоголь, наркотики) – є основним джерелом виникнення
булінгу |
|
|
|
7 |
Чи
можна уникнути насильства у школі? |
|
|
|
8 |
Ти
можеш протистояти тиску з боку булерів? |
|
|
|
9 |
Ти
знаєш, до кого звернутись по допомогу у випадку булінгу? |
|
|
|
10 |
Ти
зможеш підтримати жертву третирувань та цькувань? |
|
|
|
11
|
Чи можуть вчителі захистити від булінгу? |
|
|
|
12 |
Чи можуть вчителі стати жертвою булінгу? |
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар