Педагогічні стратегії професійного самовизначення учнівської молоді в умовах профільного навчання
Локація для керівників гуртків та педагогів - організаторів у рамках Трансфер-містечка #11
23/11/2023
Місце проведення: Тернопільська ЗОШ №18
Сьогодення вимагає від суспільства формування свідомого і відповідального ставлення особистості до побудови власної освітньої і майбутньої професійної траєкторії. Таку траєкторію слід будувати ще під час шкільного навчання. Сьогодні потрібна освіта, що постійно оновлюється – знаннями, технологіями, засобами навчання, організаційними та управлінськими підходами.
Одним із чинників, який сприяє усвідомленому вибору майбутньої професії, побудові та реалізації реалістичних професійних планів на віддалену перспективу, є система специфічних психолого-педагогічних засобів, що визначаються як професійна орієнтація. Педагогічні засоби забезпечення особистісно-професійного самовизначення учнівської молоді – це інструментарій упровадження в освітньо-виховне середовище закладу освіти умов організованої предметно-перетворювальної діяльності учнівської молоді зі свідомого й обґрунтованого вибору профілю навчання або майбутньої професії завдяки змінам у змістовно-організаційних складниках освітнього процесу.
Учасники заходу розглянули зміст і педагогічні засоби забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в процесі позакласної та позашкільної діяльності, діагностичний інструментарій сформованості готовності здобувачів освіти до особистісно-професійного самовизначення, форми профорієнтаційної роботи з учнями, актуальні принципи та технології формування соціально успішної особистості в сучасних умовах.
Обгрунтовано необхідність комплексного підходу до забезпечення професійного самовизначення в умовах сучасного профільного навчання. Акцентовано увагу на необхідності посилення мотивації учнівської молоді до військової служби в умовах російсько-української війни.
Програма заходу:
https://drive.google.com/file/d/1ZT8vthh6U4aiipO9kENvhNCw65G17Ovb/view?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар